Nytt inköp

Dom har ju tydligen slutat med min favorit leave in balsam. Så jag måste hitta mej en ny favorit.
Va in på eleven.se och beställde hem det här:


Macadamia oil healing treatment. Har hört myyyycket mycket bra om den.
Dock aldrig testat själv och jag känner lite sådär över att det är en olja..?
Är rädd att det ska tynga ned håret för mycket. Har dock hört av folk som testat att den inte gör det.
Någon som provat den?

Och:


Shiseido multi treatment hair lotion.
Valde den mest för att det skulle förebygga att hårstrån går av.
Någon som hört nått/testat?

När jag testat kommer jag dela med mej av vad jag tycker om dom.
Jag hoppas verkligen att någon av dom är en keeper !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0